faq

Najczęściej zadawane pytania

Rozumiemy, że problemy z logowaniem bywają stresujące ale w 99% są bardzo typowe. Poniżej postaraliśmy się je zebrać i opisać.

Prosimy o sprawdzenie poniższej listy zanim napiszesz do nas.

Jeżeli masz inne pytanie, to skorzystaj z formularza kontaktowego.

Aby dołączyć do spotkania musisz najpierw mieć aktywne konto. W tym celu:

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny. Jeżeli już to zrobiłeś(aś) to nie musisz robić ponownie.
  2. Aktywuj konto. Instrukcja aktywacji przyjdzie mailem. Jeżeli nie otrzymałeś(aś) maila, to skorzystaj z instrukcji dostępnej na tej stronie.
  3. Zaloguj się do swojego konta i dołącz do spotkania za pomocą linku na stronie.

Krótki film instruktażowy.

Powodów może być kilka:

  • mail znalazł się w folderze Spam bo nie spodobał się filtrom antyspamowym – sprawdź folder Spam
  • mail został przez ciebie usunięty bo nie wyglądał na ciekawy – sprawdź folder Kosz
  • mail wciąż znajduje się w twojej skrzynce ale go nie zauważasz – poszukaj maili od @optymalni-poznan.pl

Jeżeli wciąż nie możesz go znaleźć, to skorzystaj z odpowiedzi zawartej w „Jak aktywować konto jeżeli nie dostałem maila z potwierdzeniem?”

Skorzystaj z tych opcji:

  • przypuszczasz, że twoje konto jest już założone i aktywowane, to spróbuj się zalogować na stronie logowania.
  • wiesz, że twoje konto nie jest aktywowane lub nie pamiętasz hasła, to skorzystaj z opcji ustawienia nowego hasła.

Jeżeli otrzymasz odpowiedź, że w systemie brak takiego adresu e-mail, to możliwe, że:

  • nie zarejestrowałeś się
  • podałeś nieprawidłowy adres e-mail podczas rejestracji

W obu przypadkach zarejestruj się jeszcze raz.

Do zalogowania będziesz potrzebować nazwy użytkownika. Użyj do tego celu swojego adresu e-mail.

Oczywiście nie znasz hasła bo ustawiliśmy je losowo tak, że nawet nasz administrator go nie zna!

Musisz teraz zmienić swoje hasło. Skorzystaj z poniższego linku:
https://optymalni-poznan.pl/membership-login/password-reset/

Podaj swój adres e-mail i na niego zostanie wysłane nowe hasło oraz instrukcja co robić dalej.

W odróżnieniu od zwykłych spotkań, kontakty w internecie są o wiele bardziej anonimowe. Są osoby, które chcą z sobie tylko wiadomych powodów zakłócić takie spotkania jak nasze.

Dlatego musimy mieć chociaż podstawową możliwość weryfikacji tożsamości osób, które chcą uczestniczyć w spotkaniach.

W celu ochrony przed spamem, chcemy mieć możliwość weryfikacji czy osoba wypełniająca ten formularz nie jest robotem.

Dlatego właśnie prosimy o podanie prawdziwego numeru telefonu. Będziemy wyrywkowo weryfikowali prawdziwość danych za pomocą SMS lub połączenia głosowego.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy aktywacji w przypadku negatywnej weryfikacji lub braku numeru telefonu.

Najczęstsze powody problemów z logowaniem:

  1. Użycie niewłaściwego email-a przy logowaniu – powinien to być email, na który nastąpiła rejestracja.
  2. Niewłaściwe skopiowanie hasła z otrzymanego maila – często w trakcie kopiowania a właściwie zaznaczania w mailu, w celu skopiowania hasła, na końcu „dodaje się” spacja, która nie jest częścią hasła.
Scroll to Top